2019年3月21日星期四

又貼中作文題目

之前教過大家貼中文作文題目,想告訴大家,我今次又貼中咗。

今日中作測驗,我照例捉路,捉了三個題目,寫了大概要點作:



最後呢題中咗。

通常小朋友都係唔識作頭一段,後面就越寫越順,所以第一段我寫得比較詳細,下面的就用言語解釋,寫幾隻字提醒一下他而已。

大家可能想知道預測作文題目的方法,可以參考返我的舊文章:

如何估作文考題



你可能會問,說明文的題目那麼廣泛,我怎知道是這三題?其實小朋友剛學寫說明文,老師一定唔會出一些小朋友連題目都解不到的,以上三題夠淺,小朋友一定明白,和他們的認知水平相近。

除了說明文,實用文寫作也貼中了會出「日記」,但我沒有為兒子預測題目,因為日記即是記敍文,仔已經寫熟咗,咩題目都識作。

沒有留言: