2018年1月12日星期五

Youtube是一個大寶藏!

衰仔刷牙馬虎,今年牙齒檢查有兩隻蛀咗,雖然蛀得唔深,但同佢刷牙求其,又唔肯俾我補刷有關,最近天氣凍,成日嘈住要食零食,唔停口咁,食完一陣又要食。

今日咁啱朋友send這個給我,我差不多刷牙時間播給他看,他真的比較重視刷牙了,還肯給我補刷了!


除了這一集,還有其他集呢!雖然講來講去都係三幅皮,但對衰仔真是有用啊!

今日星期五又因考試放半日,有點空閒時間,又播了一套電影給阿仔睇,當年我有去戲院看過,叫「 狼羊物語」,今日在YouTube找到整套,不過是台灣國語的。有時覺得識普通話真係好方便,教材使用面廣範了許多!




這套電影很溫馨,很感人! 年紀大細都啱睇。

看完電影,順手播下奧數,阿仔竟然拿紙筆一面看一面計啊!當然啦,我播二年級的,他覺得容易,就開開心心計起來,題題都對,很有成功感唄!




Youtube真是一個大寶藏, 什麼都有得看!

不過最好識多幾門語言囉!我兒子可聽三種,看兩種語文,加上可看繁體又可看簡体字幕,感覺像有看不完的東西,根本就不用去買教材啦!

沒有留言: