2018年1月14日星期日

雅思字咭

話說上次第二批字咭做好之後,我立下決心,將雅思考試的生字都做成字咭,結果我當然係一面做一面叫苦連天了!哈哈哈!然後,朋友甲就說:「淘寶有喎!」我雙眼發直不支倒地,口吐白沫地說:「你唔早啲講?」她說:「剛剛才想起。」暈…

相關文章:

第二批閃咭做好了


貨品收到許久了,其實假期已經收到貨了,不過一個字都未讀過,hehe....


紙質較薄,字條細,不過唔使自己寫得咁辛苦是最重要的,後面還印了例句。

至於我的字咭教學,我遇到了難題,進行得並不順利,至於是什麼難題呢?我慢慢想清楚及思考如何解決,到解難成功,才跟大家分享。

這兩天是主力在家温習的,不過還是看了一部兒童電影,還有最新一季的「最強大腦」,呵呵呵!




今期有男神何猷君參賽,唔捧場點得!



全英語配音無字幕,但阿仔完全唔反抗,看得津津有味,這可能與他看慣了Thomas cartoon有關!至於睇唔睇得明呢?一定明,因為故事太簡單,小葫蘆就係多啦a夢, 主角就係大雄。 小小葫蘆不停咁幫助主角攞到好成績, 最後主角發現要憑自己嘅實力做好啲先係對的, 最後佢發奮做人, 唔再需要小葫蘆的幫助。 故事溫馨感人, 又有正面意義! 推介俾小學生睇。

還有,唔好一面睇一面問孩子聽唔聽得明,巧煩呀!我99係咁問阿仔,阿仔好投入睇緊唔答佢,99不停騷擾我們。。。。其實睇唔明佢會分心走開㗎嘛,使乜問啫。



沒有留言: