2018年1月3日星期三

蕃茄炒蛋

其實蕃茄炒蛋點炒先正宗呢?我識條鐵咩,我只係跟自己的口味來炒,人人口味都唔同。

我食過一個最好味的蕃茄炒蛋,是一個酒店副總厨煮的,佢女朋友係我朋友,我吃過後就認定,好味的蕃茄炒蛋要濕要滑,要蛋中有蕃茄味,蕃茄中有蛋味,水乳交融。

首先大滾水淥一淥,把蕃茄去皮,然後切粒備用。 番茄同埋蛋漿都加少少鹽。 成個餸好唔好味取決於個蕃茄, 有一次買咗隻好酸嘅番茄, 咁呢味餸就變得好難食。 所以準備原材料之後要試一試蕃茄既味道, 如果蕃茄好酸記得加返啲糖, 如果個蕃茄夠甜就唔使啦。


先加蓋煮一煮啲蕃茄令到佢出汁,我唔會加水, 全部都係蕃茄自己嘅汁。

然後將啲蕃茄拍埋一邊落油落蛋。 慢慢將佢哋混合埋一齊。



咁就完成咗啦, 超級簡單又有益又健康。 唔知你屋企個蕃茄炒蛋係點煮的呢?

2 則留言:

Staccato 說...

我同你的蛋處理上有點不同,我將蛋係咁易二炒兩下先,裝起佢,之後好似你咁煮番茄,再加番蛋落去炒下。好唔好食就....其實我根本唔係好鐘食就是,只是仔比較鐘意...

好奇媽媽 說...

咁又得的,起碼有三個人話我知佢係炒蛋先的。