2018年1月25日星期四

請認真看認真答

話說前兩三日在某群組發帖問功課,當中真是看盡了人生百態。


條問題係咁,一出唔夠一分鐘已經很多人答:


其實邊個唔知阿媽係女人,形容詞要加「的」,有邊個會唔知,有人仲方死我唔知「的」即係廣東話「嘅」,我十分無奈,好明顯佢地冇睇題目的,有七成人以為自己係識的,從來唔知,亦無懷疑過自己唔識。


七成人亂答,另外有一成人懷疑你的動機,還開始了陰謀論,例如認為你想挑戰老師。


當中又夾雜了大量建議,建議我要俾小朋友睇多啲書,又有人猜測我的小朋友理解能力很弱,都係要睇多啲書,要用心感受中文blablabla.....


孔子曰: 人不知而不慍,不亦君子乎?

所以我都沒生氣的,他們又唔識我,當然唔知我仔係點,只是想像力未免太豐富。

剩下兩成人是盡他們的能力來解答我的,當中有乘機show quali的,有人是知多少說多少的,有人有很好的搜集資料能力,給我提供了一個理想的答案。

我將這個答案重post在當眼處,希望不要再有人亂答下去。


由於答案太長, 雖然答得非常完整, 但又有一班冇耐性嘅人, 睇都未睇完就否定呢個答案。 話呢個答案太煩亂, 就好像買一件電器回家後, 見到說明書就呱呱嘈的人。看不懂說明書就話說明書寫錯了!為什麼要用說明書?!生氣地把說明書扔了。

我很無奈。

然後她們又上綱上線,話中文唔係咁學,開始離題萬丈。有人話學中文淨係講feel唔講文法,有人話我認為對的那個答案是錯的........( 然後又亂噏一大輪)

其實關學中文咩事,問一條問題啫,就代表你唔識中文了!必須要向她們臣服,跪求答案 ,如果你不贊同她們的批評,她們跟你沒完沒了, 視死如歸。

還有人人肉起底我的Facebook,並告訴我,我的簡介寫錯了一個字。又有補習老師揾我,想幫我仔補中文。

In a nutshell, 大家千萬別做那八成人,做那兩成,認真地看題目,識多少答多少,助人為快樂之本! 不要每一刻都幻想別人有幾折墮,有幾衰, 有幾蠢,不要以為自己係神,自己識得最多!


沒有留言: