2018年1月17日星期三

膽小如鼠

阿仔真係天生細膽,昨晚看完一部「 全職獵人劇場版:緋紅的眼睛」, 嚇到死死下!


只要有殺人嘅場景出現,佢就好驚, 其實我都唔覺得好恐怖, 不過佢又要驚又要睇, 佢又覺得好精彩好好睇。 結果睇完套戲之後, 佢話畀我知手腳好凍, 但係塊面就好熱, 佢話自己嚇到發燒!-___-

上次去睇4d「 妖貓傳」, 佢嚇到屁滾尿流! 妖貓殺人嘅場景, 佢就掩住耳朵瞇埋眼睛。不過因為係4D,佢張椅都係會震的,佢嚇到一頭大汗。

大陸看4D唔分年齡,好多父母都係自己睇咩戲就咩戲,個小朋友帶入去反正唔使錢,佢地三四歲都照入場睇的,冇人好似我仔咁樣樣,都唔知係我仔「怪」,定係人地「怪」。

我老公唔俾我仔睇「戰狼」,「盜墓筆記」等,因為佢知道有激烈場面,「妖貓傳」會睇,係因為唔知有呢啲場面,睇廣告睇唔出,睇劇情介紹睇唔出,唔同香港分三級際,一睇標誌就知。

我老公對個仔的接受度計算是正確的,可能因為大家都係hsc(高敏兒)吧!而我從小低敏,對孩子的情緒也不敏感。我好難理解佢點解咁驚,不過我包容佢,佢隨時可以終止,我也不會否定他的情感,也不會迫他學會堅強大膽。

經常見到人在群組問,如何可以令孩子大膽一點,我本人就覺得,孩子天生細膽就多包容,要咁大膽做乜?佢大膽你又擔心佢出意外啫。不要將細膽推論至「將來唔識同人社交」,其實兩者冇必然關係的。唔好諗多咗!

沒有留言: