2018年1月4日星期四

把身家都穿在身上

「 先敬羅衣後敬人」係許冠傑的一首歌, 有幾句歌詞係咁嘅:「寧願少吔餐,時裝錢咪慳,就算水乾一於要撐。」「 著得好款開聲屋都震,有冇現款冇人問。」許冠傑係entp(先知型),佢作的曲詞,我真心覺得正,充滿了幽默感及醒世哲學,令人一面聽一面會心微笑,原來佢係香港大學心理學系畢業,當年因為高考中國文學攞咗A,所以才入到香港大學, 喺嗰個年代,真係好勁!

其實世界上真係有好多人,將成副身家穿在身上的,例如:李惠敏,又例如:謝賢。有一次看謝賢的訪問,佢就表示,自己所有錢都用哂來買靚衫和飾物了,如果佢死咗,就會留哂呢啲嘢俾霆鋒。(佢同佢仔身材相差咁遠,啲飾物又過哂時,他的東西鐵定變哂垃圾,哈哈)

我屋苑都有一個像謝賢咁樣生活的婆婆,個髮剪幾千元,玩埋highlights, 衣服穿著都是名牌子。有一次她不開心地跟我說,洗衣鋪弄丟了她的prada頸巾,所以她不開心。我心想:「你條頸巾咁名貴,佢當然『整唔見』啦,試下你俾條兩百蚊的佢洗,佢肯定不會弄丟啦!」那個婆婆很有錢嗎?佢又成日同我訴窮,又不像說謊呢!

為什麼有這樣的人?是因為愛美?是喜歡充闊?是自卑感作怪?

我真的想不明白。

沒有留言: