2018年1月1日星期一

爸媽教的數學

好耐都冇推介書俾大家了,因為除了阿仔有時會厭書期,其實媽媽都會,阿仔厭書期我就俾佢睇漫畫,而我厭書期當然冇人管啦!哈哈!

厭書期完了,我預約了兩本書,等圖書館送到。今日推介的這兩本,圖書館沒有的,不過我已經「建購」了,我亦未看,但我必定會看,為什麼呢?因為我聽了作者的課,覺得短短課程已經有得着,所以會看他寫的書。

這兩本是教你如何教孩子數學的書,作者是中國奧數第一人:孫路弘。如果你有3至12歲的孩子,又唔知如何教他/她數學,可以睇這兩本書。




作者在演講中分享的故事:作者童年時,有一次他急着去找鎖匙,爸爸叫他別急,先想一想,鎖匙通常會在那一個地方, 他舉出了三個地方, 爸爸問佢呢三個地方嘅機會率係有幾多, 並且教佢三個地方機會率加埋要係100percent, 佢話喺書包嘅機會係七成, 喺櫃桶嘅機會係兩成, 喺其他地方嘅機會係一成。 於是爸爸叫佢先去書包度揾, 佢搵完唔見 ,就想去櫃桶搵, 佢爸爸又叫佢再諗一諗, 你剛才搵得咁快, 失誤的機會係幾多? 作者說: 一半。 爸爸話七成的一半 都比兩成多, 叫佢在書包仔細再搵多次, 唔應該急住去櫃桶搵, 於是作者喺書包再搵多一次, 果然搵到鎖匙!

我聽完呢個例子覺得如醍醐灌頂, 怪唔之得經常周圍去搵嘢, 結果嗰樣嘢就係喺原先嘅地方! 作者話,爸爸教識佢,先思考再行動, 唔好畀行動嘅結果去主宰你嘅思考。 數學主宰了你生活的方式, 學習數學 就係學習生活!

知多啲, 百度一下:

妈妈教的数学



沒有留言: