2018年1月28日星期日

真道書院搞乜鬼啫?

昨日去了奧數比賽,撞到個幼稚園同學仔,佢走時,我們進場,原來佢考五年級奧數,即係跳高了一級考,奧數已經難,再跳高一級考,莫非係數優兒?但幼稚園時又真係睇唔出喎!

個同學仔同我講,因為佢地學校讀少人地一年,所以先要跳級考。個小朋友的爸爸係超級內向,立即拖住個仔走了。我都習慣了,成個幼稚園階段,佢兩公婆都冇同人有咩眼神接觸,除了同老師溝通,平時都係當睇唔到其他家長的,個小朋友反而很外向,這個組合好少見。

小朋友讀的是直資學校「真道書院」,佢地小學中學一條龍讀11年。這點我早就知,但又真係唔知原來小朋友出賽搞到要越級挑戰喎!

睇返班級結構,佢地等於冇咗小六咁囉!咁點解同我仔一樣大,要考小五呀?係佢自己選定大會規定?不得而知了。

對真道書院有興趣的各位,自己可以研究一下:


其實因為地點都好近我地,當年佢的介紹講座我都有去聽,聽完係一舊雲,因為佢講來講去都冇講到點解要將課程縮短到11年,冇理由為了小朋友可以早一年上大學慳一年學費,就搞咁多嘢㗎!佢哋要將啲閒科減省,又要在其他學校考完試唔教書的時間去教,搞到咁鬼死趕,為乜先?

仲有就係為乜要搞到個小朋友16歲同人地17歲的去拼DSE先?差一年的操卷時間,除非係資優兒,否則都幾吃力噃!但我又唔覺得佢係揀資優仔來收噃,佢第一關考掟豆袋畫下線咋喎!


不過,最重要的是睇成績啫,咁佢有幾多人上大學先?咁聽講又唔少喎!但應該係外國大學多囉。

網上話IB成績係咁:

真道書院第一屆IBDP(國際文憑試) 成績昨晚出爐,整體成績優秀,平均分38.3 (IBDP 滿分45).取得40分以上有40.0%,取我35分以上有93.3%,成績不錯,值得鼓舞.大部份學生均獲得大學預先取錄,包括香港、美國、加拿大、英國等.

因11年一條龍中小學學制關係,今屆真道書院 IB 學生平均畢業年齡為16.8歲,較為年輕。有部份學生會在大學校園度過其 17歲生日了。

今次首屆IBDP成績對學弟學妹是一種鼓勵。祝他們前程錦繡,向人生另一目標進發!

*********

總而言之, 如果你打算俾子女去外國讀書,在真道書院讀完十一年,考完IB,拿住成績就正好去外國讀grade12(網上說的),預備在外國升學,時間配合得正好。

不過如果你打算考DSE上本地大學就唔好玩了,提早一年同人拼,温少一年,即係讓賽啫!

原來係咁!咁點解當年的講座唔講清楚啫,呢啲好大件事㗎嘛,成場就係講點樣啟發興趣,點樣唔使穿校服,呢啲嘢重要咩?如果我冇準備錢俾個仔海外升學,讀到高中先知,咁咪好大鑊?連我咁精明的人,都完全聽不出,一般忙碌生活的媽媽,邊理得咁多,收咗就讀咗至算啦!但係讀到一半想走的話,又產生另一個問題,你跳出去讀幾多年班呢?人地其他學校如何理解你張成績表呢?

話說回頭,點解真道唔講清楚係為出國留學而設計的學校呢?好簡單,因為唔係人人都可以修IB課程啊,聽講要經過挑選,要英文好先得。

講起英文,又想起佢地的中文課程,佢地係用大陸出版的課本的,即係簡体?!外國人全部學簡体的呀!都話咗佢係配合外國課程啦!(有冇人話我知,佢啲學生寫繁定簡㗎?)

如果讀真道,又入唔到IB課程,結果真係.....er.....er.....唔知呀,各位為孩子準備升小的博友,想清楚先好入,咪一味貪係英文學校,準備咗錢出國未先?


沒有留言: