2020年11月17日星期二

唔使去Kfc了!

話說個氣炸煱最適合係炸雞,真係炸到D皮脆哂標走哂D雞油,但雞肉又嫩又滑。


這隻是土匪雞,主要醃料係小茴香。

咁隻雞自己整,好食過kfc幾條街,又冇咁油,冇理由仲要去kfc架喎!

但阿仔喜歡嗰度D蘑菇飯和雞皇飯噉點算呢?

於是決定自己整埋。


大家留意下,上面隻雞冇雞胸肉的,因為用了來煮這個薯仔雞皇飯。



這個是蘑菇飯。

由於自己用嘅材料無論係蘑菇定雞肉都係比較新鮮,所以味道比肯德基更鮮美。不過我因為貪方便,所以用咗金寶忌廉湯來做。不喜歡吃罐頭嘅朋友,可以用牛油炒麵粉嘅方法來做,去youtube搜尋「kfc蘑菇飯或雞皇飯」,自然會有人詳細教授,但本人覺得太麻煩,所以都係用罐頭算喇。

總之,以後唔使去肯德基了!
 

4 則留言:

ゆめ 說...

謝利米你好!你的blog很吸引(雖然我還沒有結婚當然更沒有做媽媽),讓我的職業治療師同事們了解到許多老師和家長對感覺統合的看法。
氣炸系列冷笑話實在太冷了!
雖然我沒有廣告費拿,但忽然很想推薦家電。
如果家裡有微波爐的話推薦漢浦的微波爐廚具,可以用微波爐做出除了炸以外的其他菜式(因此非常適合早餐),又比電飯煲容易清潔。
另外就是小型紫外消毒烘乾機了,除了可以消毒書,還可以消毒各種杯盤碗碟甚至內衣(雖然觀感上這些東西放一起消毒很奇怪,但高溫紫外線一個小時之後應該絕大部分生物都不剩了⋯⋯)

好奇媽媽 說...

沒見過人一段留言寫那麽多不同的東西,你實在很特別!!😆

ゆめ 說...

一段簡短自我介紹:
落荒而逃的會計師/半途而廢的歷史學家/職業治療師技術支援/野雞大學CS在讀/業餘電器修理初班。
總之是一個不會賺錢的INTP中年婦女!

好奇媽媽 說...

lol, hahaha....

很高興認識你。

另一個不會賺錢的intp中年婦女。