2020年11月28日星期六

為何要轉用拼多多?

最近螞蟻上市失敗,暴露了馬雲的真面目。又話退休去做鄉村教師,又話愛國唔睇钱喎,點知一坐上首富的位置便已腐敗,变了李嘉誠。

我和果粉不同,明知他失德,就不会再堅持用淘宝了!!感謝朋友,教我用拼多多!

其實幾年前,中山的鄰居已經叫我用「拼多多」的了,我一直没有用,是因為用淘宝已成習慣,不想轉。而且一直相信馬雲是好人,想繼續支持他的生意。

去到現在,開始發現淘寶已經不是當年的淘寶,它開始出現壟斷市場,打死哂D對手後,開始加價。現在淘寶運費貴,產品價格也開始接近香港的物價。例如以前一支高露潔牙膏7元,現在15元,已和香港差不多!


但拼多多真係可以平過淘寶一大截!



我正在嘗試用拼多多,由於貨品未運到,我未知道質素如何,當我收到貨,会和大家分享!


(了解馬雲的真面目)

沒有留言: