2020年11月8日星期日

留意百佳優惠

 


呢期百佳的優惠係堅的。

上星期的大抽獎我有抽中,真係有獎品的。

三日前我老公收到易賞錢的訊息,話附近有一間偏僻的百佳有50件貨减至一折(好多都唔係一折)。我話實係垃圾,唔想去,我老公話一定要去,因為政府迫百佳還富於民,於是我們行完山後,真係去咗,又真係買到D筍貨,例如15元一支LUX洗髮水,18元的康檸C(和康鈣C差不多),25元一盒超大NIVEA CREAM之類。不過話優惠做三日,第一日早上好嘢已搶哂了,第三日我路過,見到只剩下垃圾。

話説市民批評政府,D抗疫基金係人都派,D大型超市在疫情下生意好咗,仲要攞抗疫基金!最衰係D超市,兩頭賺。於是政府咪俾D壓力佢地,要佢地做優惠囉!

政府叫佢地所有貨品打七折,李嘉誠咩人,边肯!於是搞下抽獎,攞D滯销貨出來一折之類囉!

係我地呢D閒人才拿到佢少少優惠。如果要返工,真係得鬼閒晨早去搶特價貨咩!


Btw, 如果呢期有乜優惠活動,應該係堅的。我平時全部當係騙人的。😂😂😂


沒有留言: