2020年11月23日星期一

氣炸鍋會致癌嗎?

氣炸鍋至癌之說,聽講是因為「高溫烹調食物」,然後我發現,人家花高價買的氣炸鍋原來有400度火的!我一看,我那部淘寶平貨,最高也只是200度火。😂😂😂

你可能會説,200度火也很高溫呀,水的沸點才100度。唉,説起這個,原來cheap機的火力是不夠的,我在群組説,金沙骨要200度叮25分鐘,被人說我這樣高温煮25分鐘一定燶,頂多185度八分鐘,不夠再加150度三分鐘好了。我那舊金沙骨,明明没有燶,200度25分鐘剛剛好甩骨,你說為什麼呢?很明顯是我那部機,不夠人家部「非離譜」靚機咁熱囉。🤣🤣🤣

你説好不好笑?氣炸鍋高温煮食會致癌,我部平嘢,反而不夠高温,所以不会致癌吧!😆😆😆

「怪唔之得我食咗氣炸食物都唔係好熱氣啦!」老公銳。

利刀去到殺手嘅手上面就係殺人武器,去到一個普通人嘅手裏邊就是煮餸用嘅刀具而已!

我加入咗氣炸群組,見到D人將已經炸好的食物翻炸例如油炸鬼,又買好多急凍已整好哂的什麽肉串呀,豬大腸呀,用來氣炸,最恐怖是有人買一大堆淨雞皮氣炸(我現在才知世界上是有淨雞皮賣的),當薯片咁食!噉食法想唔死都難!唔生癌都會肥死啦!

但係我的使用方法好正常嘅,例如先氣炸左條魚再用嚟煲湯代替煎魚,啲湯真係又清又好飲質素提高了。

用來炸雞,雞皮d油飆曬出嚟,唔使食咁多油更加健康,而且外脆內嫩。

又可以代替焗爐用嚟做新鮮麵包。(但有人係買急凍牛角包返嚟再炸的,那當然不好,食物被高溫重復再煮,不妥。)





3 則留言:

ゆめ 說...

如果致癌物指的是Acrylamide的話,120度以上含油脂較多的食物烹飪就會產生(薯片、餅乾、烤肉、咖啡,甚至炒的蔬菜類),實在過於廣泛,避無可避。
按照香港首個總膳食研究:丙烯酰胺,推測跟鑊氣有關的食物無可避免都會有這種致癌物。徹底改為地中海飲食,橄欖油淋沙律,總是不現實的吧……

P.S. 曾經我開過一個淘寶賬戶叫做 肥胖中年婦女,因轉換電話號碼被封禁了。
之後考慮開新的賬戶叫作 氣炸中年婦女~

晉彥媽手記 說...

🤣🤣🤣🤣你真搞笑!

正是,我電磁爐也是90至180度,按90度,一世都唔滾。

好奇媽媽 說...

天呀,原來我的电磁爐最高是240度的!