2017年12月1日星期五

老往圖書館跑


我不知道自己為什麼老喜歡往圖書館跑,我老公不明白,其實阿仔今年功課都忙,老公認為他冇時間看書了,我也知道,阿仔的閱讀能力很強,就算少點看書也不會有什麼影響。但我去借一堆漫畫和淺程度的書俾仔睇都好,我就是忍不住去圖書館。

老公話,你上網睇電子書咪得囉,我又唔知點解,我係有一鋪去圖書館或書局嘅癮,我好享受在那個地方呆着,一星期唔去會俾書蟲咬。

我都唔知點解。

我老公去圖書館就好似滾水淥腳咁,佢在睇報紙雜誌的地方待一會兒,頂龍半小時一定會吵着走,所以我最討厭老公跟我去圖書館。我們就是這般不一樣!

我慶幸孩子似我,我們都喜歡徜徉在書海之中。

沒有留言: