2017年12月30日星期六

睇完瑯琊榜小說


今個假期睇完瑯琊榜小說了。一套三本共92万多字,這套書是我當年在電視播瑯琊榜時買的,但一看就看不下去,原來電視劇拍得太好,幾乎和小說寫的一模一樣, 演員亦演得非常到位 ,一面看一面覺得像電視版本慢鏡重播咁。 又唔想浪費咗呢套小說, 於是決定留畀阿仔睇。 上年試過阿仔睇咗一陣就話悶, 唔肯再睇落去。 其實當時阿仔未夠級數, 唔係好睇得明, 於是嗰套書就擺到今年。

今個假期終於睇完呢套書, 咁阿仔就可以開始煲瑯琊榜電視劇了。 未睇完小說嘅, 例如「 射鵰英雄傳」, 我就唔夠膽俾電視劇阿仔睇住, 因為我怕睇完電視劇乜都知道曬,又係令本書唔好睇。 雖然我口頭講過呢個故事畀阿仔聽, 但係口講此終係簡化了許多,睇原著時不會悶。

我老公見到本書字細又冇圖,又話我迫個仔睇書了,自己冇閱讀習慣的人,一見到書就會驚,就會將自己的感覺去等同孩子的感覺。

瑯琊榜雖然又多字又密又冇圖,但不是它困難的原因,難讀的原因是孩子對智謀權術的了解。所以,如果阿仔未到級數,我是不會迫他的,下年又再拿出來。幸好,今年可以看得懂了,他一面看還一面跟我談劇情呢!

沒有留言: