2017年12月11日星期一

獵場

又係開始講故事俾阿仔聽的時間了,上次講咗部七十集長劇「 那年花好月正圓」 畀阿仔聽之後, 就一直冇煲長劇, 直至到最近, 奶奶日日都問我哋, 有冇睇「 獵場」, 佢話非常非常好睇, 咁我哋就開始煲呢一套劇。

主角係中國著名演員胡歌 。胡歌說非常喜歡「獵場」這個劇本, 佢對呢一套劇嘅角色非常著迷, 佢平時係唔會咁講 ,佢人比較沉穩,所以我諗呢套劇應該都係好有水準 ,咁我哋就開始咗睇頭一集, 嘩,悶到呢, 本來想放棄, 但係奶奶話真係好好睇, 跟住我哋免為其難煲到第3集, 就開始好睇啦!

知多啲:
https://zh.m.wikipedia.org/zh-cn/猎场

呢個係關於一個人嘅故事,係關於人性嘅故事,係教育全中國人道德觀念嘅故事。 而家我睇到十幾集, get到個訊息係:「 做人唔能夠行差踏錯。」 一個善意的念頭, 往往就係錯誤嘅開端, 例如主角鄭秋冬只係想創一番大事業,想賺大錢,想擁有一段美滿的愛情, 結果換來4年嘅鐵窗生活。 而坐咗牢之後,並唔係人生嘅終結, 只係佢事業嘅開始, 佢又再跌跌碰碰, 最後佢終於摸到做人嘅規則, 就係唔可以行差踏錯,最終都成就咗一番大事業, 亦都得到一段美滿的愛情。

呢個故事比以前所有我講俾阿仔聽嘅故事都要難講,是一個很高層次的故事,以前講的,只要我講到個劇情就已經很精彩,但這個要講的,是故事想教育我們什麼。這是一個教育年人不要走捷徑的故事。內容意味深遠,有時阿仔都hang哂機,唔再追問劇情,要一兩天好好消化。例如坐牢的人是主角,他不是一個壞人,他只是唔小心做了壞事,這對兒子亦是一個概念衝擊,因為兒童小說,永遠都是壞人坐牢的。當一件犯法的事,你所有朋友,再加上女朋友,都覺得不是一件壞事,也沒有對任何人造成任何損失,而你唾手可得十八萬,只花你五分鐘,你做還是不做?

真實的人生就是這樣,永遠不是大黑大紅的面孔給你分好壞的,每每都是兩難,人都是灰色的,不是非黑即白的。


2 則留言:

Happy mum 說...

我都睇完,因為好鐘意胡歌😍。但我都覺得𤨡玡榜好睇好多。尤其最後幾集為嚴氏父女的故事,我覺得有些突兀,同之前獵頭工作有點扯不上。

好奇媽媽 說...

昨日99先同我講,「那年花好月正圓」睇的時候覺得好好睇,但叫我再睇多次我又唔想,但琅琊榜又唔同,睇多幾次都仲想睇。

瑯琊榜被喻為中國五十年內最好的電視劇集,係有道理的。聽講第二集又上了,男主角係黃曉明,我總係覺得同胡歌差太遠,hehe...