2017年12月7日星期四

朱古力餡的dilemma

我每次做朱古力流心饅頭,老公就在一旁「哦」我,唔好落咁多朱古力餡,因為好肥㗎!然後當然又係話我肥。

但係我又覺得朱古力唔夠,阿仔唔鍾意食喎,咁早上會食得慢喎!

兩個拗來拗去,結果我決定做兩種,多餡的是阿仔食,少餡的大人食。大人怕肥,小朋友唔怕肥,尤其是我仔,高得快,肥得去邊。咁如何識別邊隻係多餡呢?

答案係,有乳頭的係阿仔食的,無乳頭的是大人食的。哈哈哈!


老公望住啲包滴汗,話:「咁樣阿仔一路食,會唔會有邪念㗎?」我說:「有邪念的是你,佢識條鐵咩!」


蒸完,個乳頭仲大粒, wakaka!

呢個包的靈感是來自,我有次在廣州飲茶,嗰籠奶黃包就係咁整,全部有乳頭,我同當時啲同事,一面食一面笑:「果然係奶黃包!」。