2017年12月10日星期日

轉奶

在天貓淘咗幾罐雅培試下, 老公信天貓, 咁就試下啦, 結果都係唔錯嘅, 包裝靚, 品質好,味道好, 就係奶源始終都係來自中國, 有少少唔放心。

後來經過優品360, 見到呢一罐奶粉熱賣中, 只係五十幾蚊, 好抵! 我哋初初都係諗住買嚟做麵包, 返屋企仔細睇, 發現佢奶源來自荷蘭, 更加令人放心。


我哋詳細咁睇下,佢同雅培嘅營養成分,有咩唔同?結果發現, 其實蛋白質 鈣質等 主要營養成分, 含量係差唔多, 只不過添加物更少。 咁又難怪嘅, 雅培係畀bb飲, 我哋三歲之後就一路都飲呢隻, 直至到而家9歲。 畀bb飲嘅奶, 係預計bb未識食正常人嘅飯餐, 所以會有好多添加物質。 而呢一罐優品360買嘅, 就係純奶粉 加咗少少維他命d3,d3 有助鈣質吸收。佢講明唔係俾幼兒飲的,我仔夠大,可以飲喇。

我哋研究完之後, 發現阿仔更加適合飲呢一罐, 因為阿仔正常飯餐已經食得好好, 飲奶只要飲純奶粉就得啦! 根本唔需要再添加太多營養素。

要睇最右手邊嗰一行先可以做到對比,仲要化返啲單位,我用計數機計過了。佢主要營養成份真的和雅培是差不多的。


至於味道方面呢, 雅培係雲呢拿味, 呢隻奶粉就係奶的原味, 都話咗無添加嘛! 阿仔梗係鍾意飲雅培啦, 因為佢有添加咗糖分, 呢隻係冇乜糖的, 不過慶幸阿仔都肯飲, 阿仔都明白飲得太多糖份唔好。 如果佢真係嫌唔夠甜, 都可以加糖, 不過佢冇出聲, 咁當然唔使加啦!

我老公沖咖啡都用佢,因為咖啡伴侶其實係假奶,冇益的,平時落都係貪好味啫,所以大家唔好以為日日飲咖啡奶茶等於飲咗奶,一般三合一都係用假奶的,為健康着想,都係用返正常奶粉更好。

知多啲,咖啡伴侶到底是什麼?



沒有留言: