2017年12月16日星期六

適合補奧數


今日係最後一堂的奧數加機械人班。

上星期,奧數做了測驗,今日派返,阿仔係全班最高分,有92分。份測驗冇真正奧數比賽的題目咁深,只是係咁兒測下小朋友有冇聽書啫。平時我見阿仔上完堂返來都話聽得明,只有一課質因素分解唔係好明,每次上完堂老師都有派功課,但阿仔经常冇做哂就要上下一堂。其實放落去的時間真係唔多夠,平日學校已多功課,冇辦法再投放更多時間了。

點都好啦,有92分代表阿仔係有聽書,聽得明的,證明送佢出去學是好事。為什麼我會質疑呢?因為有朋友說,佢個仔小三之前一直自學奧數去比賽都拿銀獎(同我仔情況相似),咁小四就送個仔出去學,之後,個仔就很不喜歡奧數了,再沒有參加了。我聽完都驚個仔唔喜歡出去學,一直持觀望態度,經觀察後,發現阿仔沒有抗拒感,對奧數的興趣不算得很大,但也可以。所以我們還是會一直出去學奧數的,如果學校有得報繼續報,學校冇就自己私人去學囉。

至於機械人班,阿仔就好喜歡了,佢話學到一啲機械原理喎,例如呢啲:





我覺得都係玩的成份多過學,因為冇功課冇project,內容又唔深,只是反正都要去上奧數,順便啫,當係益智遊戲囉!

沒有留言: