2017年12月4日星期一

第二批閃咭做好了


第二批是一本G.S.( 老鼠記者)內的生字,共56張,因為我仔雖然一早就睇得明這個程度的書,但其實佢係估估下,由上文下理做推測的,例如我問佢咩叫shame on you? 佢答:「係負面評價,係一句罵人的說話。」我聽完他解,就知道為何他為什麼會看不會用了,書中的情境的確可以推斷到我仔以上的解釋,但唔查字典,阿媽又冇伴讀的情況下,肯定是不會exactly知道這句話的解釋。所以我做了這批字咭,咭背寫了解釋和例句。


Coming soon:


這個ielts基礎字彙有807個,我自己都唔知自己是否能堅持寫下去,寫完又是否真的有恒心教下去?大家留意ielts字彙唔適合教幼兒,還是要高小或以上才適合讀,因為比較抽象,幼兒(6歲以下),應該唔明的。


其實我所有方案我都極有可能做做下唔記得的,我又唔會放棄,但唔記得是常事,因為小朋友太忙,我又太多方案,最重要的原因,我係p型,其實p型是生活随心的人,經常丟三忘四,np型情況更嚴重,大家得閒提下我。哈哈!

相關文章:

閃咭背後的故事



2 則留言:

查媽美子 說...

你做字咭用咩紙架??
如果早教比幼兒用, 有冇唔同? 因為閃既時候要快, 所以要硬少少既紙先閃到?

好奇媽媽 說...

我用畫紙咋。我覺得快唔快唔係main point來的,只係唔好太慢,因為一慢就悶,小朋友會分心。