2017年12月12日星期二

羅勒葉


今日午餐唔知食乜好,打開雪櫃,昨晚剩餘的食材是:肉醉,兩個鮮蕃茄,鮮冬菇,仲有兩包用淨的麥記茄汁,於是就整咗個肉醬意粉。

話說鄰居移民,臨走前將用剩的調味料送哂俾我,咁我煮意粉發現有呢啲香料,睇電視成日見啲鬼佬用,就落咗啲來醃肉,少少黑胡椒,多多bazil leaves, 喂,個意粉一入口,立即感覺到到高當西餐廳的水準!

老實講,我唔係好識煮西餐,因為我師父,即係我99,唔識煮,所以我就唔識,亦唔想研究,因為我覺得西餐用幾十種調味料好煩,我們喜歡吃原味的東西。因此,我煮的肉醬意粉,一向係大家樂咁嘅水準,估唔到今日加咗羅勒葉,突然間由大家樂升級咗上西餐廳。


原來,嗰啲幾十蚊一瓶的意粉醬之所以咁好味,都係因為有羅勒葉嘅香味!


以後煮意粉都要落先至得!雖然一瓶價錢都唔平,不過可以用好多次,用完都係應該買返瓶。



相關文章:
煎魚香脆的秘密

沒有留言: