2017年12月4日星期一

跑步計劃還能持續嗎?

跑步計劃因為七、八、九月份天氣太熱,真係頂唔順,取消了,部分時間改為了游泳。雖然調景嶺有室內運動場,但係對於我哋嚟講一啲都唔就腳,要搭地鐵先至去得到,而且我哋試過跑,感覺裏面嘅空氣唔係咁好, 跑道都幾窄。 最近秋高氣爽, 我哋又再進行返跑步計劃,但發現我哋去開嘅跑步徑正在進行維修, 淨番半條可以跑,同一條跑道人來人往,跑起上嚟真係唔係咁過癮。

於是我哋改為一星期三天放學去打籃球, 附近有一個籃球場比較少人玩, 我哋只要帶個波去就得啦。



除了籃球場, 還有足球場,閒日佢哋都唔係咁多人玩, 我哋又係帶個波去就得啦。

不過暫時我哋都淨係玩籃球, 因為唔想帶住兩個波, 淨係玩籃球帶一個波就夠啦。 我個仔打籃球仲係處於好鬼渣嘅階段, 佢根本唔夠手力將個波定上籃, 最多都係掂到個邊, 從未入到球, 所以我哋要繼續練習。 身高都係一個問題, 個籃球架對佢嚟講係高咗啲。

但係最令人興奮嘅係,昨日我哋發現, 原來籃球場側邊有一條緩跑徑。 呢條緩跑徑非常偏僻, 整咗喺天橋底, 又冇指示牌, 周圍仲好多植物遮住, 真係唔容易發現, 哈哈哈! 但係咁先好, 因為少人跑, 終於唔使撞口撞面都係人。




所以我哋個跑步計劃就可以恢復啦!

沒有留言: