2017年12月19日星期二

誰最為食?

有一日,有個朋友同我講:「Sf 好為食㗎。」

Esf 好為食就一眼睇得出,佢地成日都將自己食過的好嘢post在Facebook的,而且係淨係影住碟餸咁的,甚至整埋一系列餸的拼圖。

但isf呢,就真係唔似囉,拿我99做例子啦,佢食好少嘢咋喎,我完全不能將她和「為食」這個詞彙聯繫在一起。

之不過,我再細心觀察,又發現佢其實真係好重視食的啊!

嗱,左邊的賣10.9元,右邊的賣5.9元,你會買那個菜心? 我99就買左邊,右邊的是我買的,有什麼不同?左邊的菜心苗滑啲嫩啲囉!



嗱,冬瓜滾瘦肉湯,我99就一定會加金華火腿了,而我只係會求其加隻咸蛋就算。


呢,我今晚整蟲草花蒸雞(虫草花在底),我99望咗一望,就幫我加咗幾粒紅棗,當堂靚咗,嗰幾粒紅棗一食,唔得了,甜如蜜,都唔知佢去邊度買到啲咁靚的紅棗,佢話係上環海味街。

原來,isf 係「食得招積」㗎!「為食」唔一定係食得多咁解,都可以係食得精咁解。

各位 sf, 你覺得自己為食嗎?


沒有留言: