2017年11月30日星期四

News watch English

自從阿仔罵過爸爸「you are an old man and a fool」之後,爸爸就耿耿於懷,阿仔做事慢吞吞的,爸爸就話佢you are young and fool(好奇媽按:應該是you are young but foolish才對) 我莞爾:「你應該用返你嗰句『生返半打溝稀你』的英文來話佢,做乜成日用阿仔嗰句啫!」

阿仔在一旁說:「我知!溝稀的英文係water down!」

阿仔點識?是在tvb的節目「睇新聞講英文」學回來的。


這個節目大約每日兩分鐘,有興趣的大家自己在網上睇返。我們用my tv super 睇,每集都播一次廣告,個廣告仲長過條片,睇到我發忟憎,想睇多一次又要睇多次廣告,想死,大家千萬唔好裝my tv super, 我那個是電訊公司送的,我才用。

講返這個節目,我覺得製作質素很好,又清楚,每日學少少新聞英文,咁就會識很多「貼地」的英文。

其實我們平時學校教的英文係唔多貼地㗎,有時啲外國親戚在Facebook對話,我有好多都睇唔明!明明正式英文書都睇得明,但人地日常對話睇唔明,點解?就係因為我們學習的英文唔貼地囉!學校基乎冇教過idioms咁滯,如果想學,要自己加培努力了!

不過想睇完電視就記得住,學得識,用得着,真是唔係咁容易,最少要做成字咭,反覆温習才行。對媽媽來說是enormous challenge!

沒有留言: