2017年11月5日星期日

支付寶HK

我的起心肝下載了「 支付寶hk」app, 因為我們經常都會淘寶,小數怕長計,所以想看看是否更優惠和方便。

平時我們用pps, 收費是1.5percent, 支付寶hk是0。


想知多啲相關收費比較:
https://muous.blogspot.hk/2014/05/blog-post_29.html?m=1

手續費肯定係支付寶hk最平,至於匯率就難以比較,因為除了支付寶會在網上付款時寫明對換率,其他都冇寫清楚,總之你感覺個數ok就俾了,我又不是大額交易,通常都得過且過。不過我見支付寶咁公開,坦蕩蕩,覺得佢一定冇問題,昨日付過一次款是1:1.18,我覺得ok.

除了淘寶,佢仲有好多functions, 不過我都未用,但知道點用,感覺係好user-friendly, 十分方便,落街買豉油真係唔使帶銀包。

有多項功能,聽講食飯夾錢都得喎,不過我唔使用呢個function, 冇研究。

去便利店入錢或網上轉錢,都好方便。

付款時俾職員「嘟」二維碼就得了,好似還要入密碼,其實都好,跌咗部手機,人地唔知密碼都用唔到。

講真,銀包我都有機會跌,手機反而不會跌,因為使用率超高,唔見咗幾分鐘都會發現。

如果你唔係用iPhone, 手機都好少俾人偷,我呢部Huawei, 擺低行個圈都冇問題。你站在賊的角度想想,同樣係捉到會俾人拉,風險一模一樣,有乜理由偷部cheap㗎!所以,我真係幾鍾意用平嘢,冇心理壓力,我自知大頭蝦,細個都唔知唔見咗幾多個水壺和幾多把雨傘。

如果你小朋友係好似我咁,np型,記住要預咗佢唔見哂啲嘢,唔好嬲。哈哈!

沒有留言: