2017年11月10日星期五

我們的梁朝偉/胡歌

有一次看一個劉嘉鈴的訪問,她說:「劉嘉鈴是有爭議的人,梁朝偉是沒有爭議的,有誰會討厭梁朝偉?梁朝偉便是『我們的梁朝偉』。」

我覺得劉嘉鈴真是一語中的,被她一說,我真是留意到:沒有人不喜歡梁朝偉。

中國的胡歌,有着和梁朝偉一樣的氣質,那種感覺,很像!

他們那份內斂,那種深度,那種與世無爭,那種演好每一個角色的專業精神,實在太像了。

於是我百度一下:有人討厭胡歌嗎?

得出以下分析文章:
零負評男神
http://hottopic.chinatimes.com/cn/20160224005036-260806

我估中了,沒有人會討厭胡歌,正如沒有人討厭梁朝偉一樣!

為什麼他們那麼相像?因為兩人都是發展得很好的infp! 可能還有吳彥祖。

I, 內斂的
NF,幽默的,情感豐富的
P,温和的


3 則留言:

Staccato 說...

嘩,我第一次聽胡歌這名字,去Google下先

Staccato 說...

Google 完,幾靚仔喎,但未見過佢呢。

好奇媽媽 說...

你睇「瑯琊榜」就會愛上佢㗎啦!佢演技好到呢,真係入木三分。睇完瑯琊榜,我真係以為佢係體弱多病㗎,点知下一部作品佢又變身聰明伶俐的打仔,佢真是演乜似乜!佢發揮咗infp的可融性,佢演乜就完全代入咗那個角色。fp演員就係好,而tj演員演乜都似佢自己的,例如劉德華,演乜都有陣劉華味!

BTW,如果睇瑯琊榜,一定要捱到第三集,第三集開始好睇,頭兩集全是伏筆和人物出場,不過我仔連頭兩集都睇得很好,因為這個是intj戲來的,書的作者intj到冇可能係另一型號。

外國好多教授都追呢套劇,它被喻為中國五十年內的最佳劇集。