2017年11月27日星期一

愛拌嘴的父子

聽我家兩父子鬧交是很有趣的。

爸:「出門,去公園跑步啦,唔可以偷懶㗎!」

兒子:「公園會爆炸㗎,你想唔想冇咗個仔丫?」

爸:「你估你好叻呀?我同媽咪生過第二個,唔要你!」

兒子:「你一把年紀,唔方生到仔㗎啦~」

爸:「孔子個老豆七十幾歲先生佢,佢又咪咁聰明健康!」

兒子:「You are old and a fool!」

爸:「信唔信我生返半打溝稀你!」

我真係認唔住笑,intj和istj因為大家都係j,所以日日都會嗌交咁滯,雙j對碰,佢地兩個好有火花, 一時糖黐豆,一時水溝油。

最後都有去跑步,因為媽咪爸爸出咗門,唔通佢自己留在家咩,我其實都唔明,我老公總要多費唇舌,我從來都唔同個仔嘈,我行,佢一面反對都係一面死死地氣跟住我,同佢嗌交就「中計」了,all in vain!

沒有留言: