2017年11月23日星期四

自尋煩惱終極版本

資優學苑正式邀請我兒子做會員,經校方轉交了表格給我,我只要登入確認,便可以參加面授課程。學校負責的課程主任老師打電話給我,我順便問她為何我仔沒收到今年學校網上資優功課的Login and password, 才知道老師怕我仔辛苦,自動幫我cancel咗學校的網上資優功課。但佢明明問過我要不要,又叫我打去資優學苑問可不可以兩樣都參加,我又已經個多月前確認是可以兩樣都參加,並已email負責老師,通知她我仔會參加,她們還是要cancel我仔的名額?真係莫名其妙!

於是,我再告訴主任老師:「我仔有興趣參加。」老師迫於無奈再作安排。第二天老師打來,說了一大堆話,叫我考慮多幾天,我問她是否沒有名額? 她說大把名額有剩(這間學校的人一向對網上功課不熱衷),咁我就話:「你唔使俾幾日我考慮,我會參加,我好清楚自己做緊什麼,你放心。」

「妾非在夢中,君乃在夢中耳。」我心中吶喊。

看官可能以為好奇媽佔用了學校資源,所以老師想取消我兒子的資優功課,告訴你們,不是這樣的,資優功課五門共有七十五個名額,非常足夠,而且大部分學生已忙得人仰馬翻,誰都不想跟我爭。至於課程主任老師為什麼跟我糾纏呢?因為她「擔心」呀!擔心我迫個仔啩(難道我的樣子太像虎媽?),縱然已呈交證書證明我仔智商有141,佢都係唔明141和100的分別。如果覺得網上學習吃力的,就不是資優兒了!

她為什麼就沒想過,我仔真係應付唔到,我可以「放棄」的呀!都唔使錢!又冇害任何人有任何損失,我開通了路徑,有了資源,我可以自己決定做唔做㗎!唔得閒我咪唔做囉,完成唔到冇任何罰則㗎!你又可能話「係咪老師怕你完成唔到,學校冇面?」你又想多了,因為大部分人都係完成唔到的,多一個唔多。

咁點解老師唔俾我仔做呢?因為佢係isfp囉!佢每做一個決定多多擔憂,柔腸百轉,經常自尋煩惱。我早前叫個isfp朋友去康文署一齊抽個活動來玩啫,免費的,佢又打電話去了解個camp去邊度沖涼,有冇乜乜設備.....天!抽到先問啦,佢又話抽到唔去又唔好意思浪費了正苦資源,天!康文署是傻的嗎?後補名單都幾十個,你阿姐唔去大把人爭住去。她做一個「按個掣」的決定搞咗一兩天,然後大家都抽唔到,咁就浪費了兩日,以後都懶得叫佢抽獎了!

「自尋煩惱」是isfp的特色~唉~

沒有留言: