2017年11月17日星期五

年輕人眼中都是牛屎

昨日李飛演講,仲要求全港中學直播,我一面睇一面覺得這個做法冇任何作用。中學生已經係反叛年齡,仲要叫佢地愛國,就好像叫人由著Nike球鞋改為穿國產白飯魚一樣,咁唔型!果然如我所料,生果日報同明報唱衰就一定㗎啦,網上啲年輕人群組當然都係大唱特唱啦!反共勢力更加吱吱歪歪的,愛國其實真係唔型囉,年輕人最重要係乜呢?就係同學點睇你囉!有冇聽過香港年輕人追國產明星呢?要追都係追韓星,本港明星,甚至外星啦。

唔好話愛唔愛國呢啲高層次嘢,現代年輕人連基本人類應有的尊重長輩都未識啦,我成日在名校Secrets群組,見到啲年輕人話老人家排隊打尖,倚老賣老,又有人話唔想讓座,但俾啲老嘢迫。唉!我冇實際在現場見到,我唔知個老人家有幾乞人憎,我亦不想評論誰是誰非,但我覺得你在網上公審,又明知老人家唔識上網,冇仇報,係一種網上暴力囉!

我活了幾十年,都未同過親人以外的老人有拗撬㗎(親人之間有拗撬反而是平常家事)。街上的老人都係和靄可親的,我都成日「慢慢行,唔使急」咁掛在口邊,無嘢嘅,你自己心境係點就係點㗎啦!

有個蘇東波和佛印的故事,蘇東坡說佛印像牛屎,因為他自己的心中只有牛屎,佛印看蘇東坡像佛,因為佛印心中有佛。香港年輕一代,看什麼都像牛屎啦!

當然,呢個世界實有大好青年嘅,不過少啲囉!都未見過佢地出聲咁囉~唔好話發帖發文,連回應留言都冇囉~

故事:

 苏轼是个大才子,佛印是个高僧,两人经常一起参禅、打坐。佛印老实,老被苏轼欺负。苏轼有时候占了便宜很高兴,回家就喜欢跟他那个才女妹妹苏小妹说。 
    一天, 两人又在一起打坐。苏轼问:你看看我像什么啊?佛印说:我看你像尊佛。苏轼听后大笑,对佛印说:你知道我看你坐在那儿像什么?就活像一摊牛粪。这一次,佛印又吃了哑巴亏。 
    苏轼回家就在苏小妹面前炫耀这件事。 
    苏小妹冷笑一下对哥哥说,就你这个悟性还参禅呢,你知道参禅的人最讲究的是什么?是见心见性,你心中有眼中就有。佛印说看你像尊佛,那说明他心中有尊佛;你说佛印像牛粪,想想你心里有什么吧!

沒有留言: