2017年11月24日星期五

睇電影代替睇書

上次話要俾阿仔睇多啲電影,於是我就上網揾電影啦,點知好多電影都要付款,尤其英文電影,真係奇貨可居!

由於一部電影都幾長,我仔係唔可以睇到一半停的那種人,我唯有轉為揾卡通電影,因為會比較短,而且啲英文容易聽好多。

我仔最鍾意係Thomas電影,你只要打Thomas movie, 就有大量供應,我們睇了成個禮拜都睇唔哂。我們是吃飯時間看的,大約每次播一小時,就算吃完飯都可以睇埋先開始做功課。


阿仔好開心,佢真係好鍾意睇Thomas電影,佢話電影比電視好睇好多,佢覺得個故事完整啲又精彩啲,本人完全唔覺得有咩分別,不過而家啲Thomas電影,竟然有歌劇形式,我都覺得幾精彩。睇完佢仲會同我談論下內容,可見佢真係鍾意到不得了!



呢啲Thomas電影全部冇字幕,但阿仔一啲都唔介意,佢話睇和聽得明九成,我都覺得唔出奇,因為我都明咁上下。Thomas的內容套路都差不多,我地都估到七七八八啦,再加畫面及英文,明九成唔奇。

其實我仲揾咗fireman sam, mr. Men and little Miss, Frozen, 等等,但阿仔太喜歡Thomas, 就一直睇住先,睇哂才轉吧!

我覺得睇卡通學英文真係比睇英文書有趣好多,英文因為不是母語,我們接觸少,真是要keep住日日有一小時接觸先得,否則會聽唔明的。

學什麼語言都好,第一步要聽得明,第二步是看得懂,第三步是說得出,第四步是寫得好。

英文特別易學,因為聽得明就很容易睇得明,它是拼音文字。

學英文,一切從聽開始。

相關文章:
睇多啲電影




4 則留言:

Staccato 說...

https://bmovies.is/movies
睇Lee個網丫,我成日去睇的,佢幾乎所有電影都有,還可以下載的,佢全無中文字幕,有時有D有英文字幕的。佢連劇集都有,你去發掘下。
不過,佢好多廣告,成日彈視窗出來,你記住,佢彈的所有視窗都不要按,就咁關左佢,其實佢Load所有戲都在原視窗到Load的。

查媽美子 說...

我買左好多peppa pig 既DVD 比阿仔睇, 點知佢同我轉晒用中文配音影睇, 激死我! 等我又試下你介紹的Thomas 先~

好奇媽媽 說...

我用YouTube播,佢想轉中文都冇,哈哈!

好奇媽媽 說...

多謝推介!等我發掘下先!