2017年11月3日星期五

就算係虎媽

昨晚有個親戚同我老公傾电話,佢話睇咗我fb,見到我仔一口氣背四十幾首唐詩,佢同我老公講:「你老婆真係識引導,就算係虎媽,都要個細路肯先得㗎!」

我朋友都唔明白,佢覺得自己明明正正常常,都成日俾人誤會佢係虎媽,莫名其妙。我食咗呢個死貓好多年,都習慣哂了!親朋戚友都覺得我「迫」個仔讀書。

世界上都幾多人覺得細路仔係要咩都唔識先叫「正常」,只要你從小有學習,無論你係補習定阿媽教,人地都會覺得你係「迫」個小朋友讀書。有啲人覺得小朋友喜歡學習就係「唔正常」,一定係阿媽幹的「好事」。

我仔從小認字閱讀,其實我們都有很多閱讀以外的照片放在Facebook, 不過好多人可能覺得去博物館去科學館去參觀乜乜物物都唔係叫「正常」,咁「悶」,應該要好多小朋友好嘈咁玩才叫精彩的「小朋友活動」。

我真是想對那些人說:「其實個個小朋友都唔同,真係有小朋友鐘意博物館㗎!」今次個親戚見到我仔笑笑口咁背了42首,佢真正明白了:其實真是有人會喜歡背唐詩㗎!(所以佢終於講咗句公道說話:你老婆引導得好!)

我仔真是喜歡學習㗎,唔喜歡吃喝玩樂㗎,叫佢食飯叫到聲沙,無論幾鍾意的食物都不及一本書吸引。有次佢坐上一架商場的玩樂車子上,我見佢咁喜歡部車,就入了幾蚊,音樂一響佢就嚇到喊,大叫要走,人家覺得「嘈吵」是開心的,佢覺得好驚囉!

都話咗個個小朋友都唔一樣,一個小朋友喜歡看卡通和打機,喜歡吃東西,是正常的,但不喜歡這些東西,而喜歡學習,都一樣是正常的孩子。

1 則留言: