2017年11月25日星期六

華語歌手:莊心妍


我老公成日都聽這個叫莊心妍的歌手的歌,為什麼會開始聽呢?因為佢在國內的收聽排行榜成日都佔據高位,經常排在在鄧紫棋(我們家的偶像)前面,於是他便好奇起來,一睇都幾醜樣,唔使問,一定好聽,否則應該早被淘汰掉了,wakaka.....

老公成日播,我開始熟悉佢的歌,發現真係很耐聽,越聽越好聽,她的聲音很厚,有少少沙,歌曲是悲情加激昂,旋律很不錯,易上口。我的品味是比較大眾化的一類,喜歡一些易上口的旋律。

推介以上這隻碟,我覺得冇乜邊首唔好聽囉,我最怕啲得幾首好聽的碟,因為要聽聽下轉台麻煩,這隻可以一面開住一面做嘢,唔使轉,我而家一面聽,一面寫了這篇blog。



沒有留言: