2017年9月30日星期六

巴士迷好Q難頂

我覺得巴士迷好Q難頂囉!

明明搭地鐵幾個站就到的,佢死都要坐巴士,兜n咁遠的路,又要轉車,又唔係平, 搭巴士搭到我頭都暈。咁都算,佢仲要每一次都盡量體驗唔同路線唔同車型! 去同一個地方, 佢想每一次都唔同嘅搭法!

以前我一句話唔識邊度有得搭,唔知邊路車,就耍走佢,而家個衰仔會搶我手機來查,早知唔裝呢個九巴apps。

你唔好以為我delete個apps就得呀,佢識幫我裝返。


佢仲要同我講,則邊有wifi圖像的是新車,冇的是舊車,佢見面黑黑就算了,幾驚佢叫我等下一班呀,可能下一班係新車喎!

你以為佢唔會呀,佢細個成日點我等多幾班地鐵,因為要等德國製嗰部先上車喎,你話幾浪費青春呀!等地鐵都算啦,起碼地鐵站有冷氣,如果等巴士,在熱哄哄的街道上等多十分鐘,我會殺人!


今日又俾佢點我搭這一路車。
點解我個仔咁麻煩㗎!

今日太累了,覺得佢特別難頂。

沒有留言: