2017年9月17日星期日

乜原來木童笛咁好聽的嗎?

這麼多年,都不見音樂科有功課,今年第一次見老師寫明要練笛。

於是,昨晚阿仔練起木童笛來,好難聽,阿仔認為支笛漏氣,「修理」了許久,後來我百度一下,才知道根本木童笛就不能大力吹,也不能細力吹的,要力度均勻才不走音的。這個,小朋友真難掌握!

我也不懂木童笛,就上YouTube看看有沒有人教,原來YouTube真是乜都有,這真是一個自學的年代,要學什麼技能,只要上YouTube找,自然有人教你,說得出的都有。我都是這樣學識游水的,一把年紀才學游水,真是唔好意思揾人教,都係上網自學吧!



原來木童笛可以吹到咁好聽的,我一直以為它是一件很難聽的樂器呢!

4 則留言:

Happy mum 說...

阿仔三年級都係睇過同一條片,吹同一首歌,拿了A.(因為佢覺得吹學校本書D歌太淺,不能拿高分)😆

好奇媽媽 說...

原來唔係有指定考試歌㗎!

Happy mum 說...

我唔知其他學校情況,但阿仔依家間學校,同之前那間都係可以吹乜都得。所以有D同學會自學出面D歌,會長D,又深D,多數會高分D。

好奇媽媽 說...

原來如此,我們好像是規定的,不知道今年會不會改變。