2017年9月24日星期日

香港卓越獎學金計劃

阿仔喜歡科技類的東西,將來會向這方面發展是越來越明顯的了,我們家沒有人有這方面的興趣,個個都是科技白痴,家中科技設備又out, 爺爺是醫生,嫲嫲是謢士,所以我們都很老土,都是由細sell佢做醫生,但無論我們点sell都好,佢好肯定地告訴我:「我唔做醫生,我喜歡的是科技。」我總是很欣賞他,咁細個,佢總是知道自己的人生方向。佢會不會是胡說八道的呢?我肯定唔係囉,呢個係識咗佢九年的直覺。佢經常都會思考佢自己的人生路的。

如果向科技行業發展,應該是不會留港工作的了,香港有什麼科技呢?如果讀到科技大學,就返大陸揾工,現在深圳雲集了大量頂尖科技精英,而且年薪已遠超香港。如果有幸出國讀書,就更好了,不過我們是沒有足夠彈藥啦!

但剛剛發現有一線希望,就是這個 香港卓越獎學金計劃,係香港政府支助你讀外國名牌大學,不過想拿到呢,可以叫做「跑馬射蚊鬚」。

http://www.edb.gov.hk/tc/edu-system/postsecondary/policy-doc/hkses/index.html#1a

嗱,覺得自己仔女有機會的,上上面條link睇下啦!睇「 甄選」部分,就會知道要咩資格了!

沒有留言: