2017年9月23日星期六

當年考陳守仁

今日有朋友為她快要考小學的兒子問我當年考陳守仁的情況,反正都答了她,copy whatsapp msg,給今年要考的朋友參考吧!純粹個人意見,唔認同當冇睇過就得了!

Chan 是我朋友,另外那杯咖啡自然是我了。

Chan: 你仔當年有冇報陳守仁?

☕: Sure😹the price is nice.

Chan: But keen competition...even harder than university

☕: Tell you, 佢地會將同年同月同日生的小朋友擺在同一組interview的

Chan: 咁做大b都無咩優勢😨

☕: 咁起碼都係公平的。In陳守仁的關鍵係英文必需好。雖然年年出題都唔一樣,但呢個係核心能力。

我仔in那年有七千多人,當時是新高,你想想,這樣對陳守仁的員工工作量超大。但他們見的效率很高,一批批,很快脆。

Chan: 今年有八千人

☕: 我研究一下,發現他們是以英語淘汰制,小朋友一入去,先用英語跟他們對話,然後用ipad做一條英語題,答對的見,答錯的直接去做「拼圖」,如果出來說只考拼圖的,人家是見都沒有見他了!

☕: 這樣分流,工作量大減😏😏

 Chan: 真的嗎

☕: 我不知道,是我的觀察,因為我仔in那天他的同學也有去,除了我仔,個個都淨係考拼圖,我覺得莫名其妙,於是上網睇討論區,又有好多考的和我仔考的內容相近,所以推測是這樣。我仔的同學英文都差。

☕: 陳守仁是英文學校,他們主打英文,怎會「淨係」考拼圖?那是不可能的。

Chan: 數學推理也要求好高.....我仔這方面比較弱

☕: 英文是基礎能力,第一關一定係考英文,可能第二關才考數學。入到第二關的只得七百人。

☕: 我們這三年都有去奧數比賽,重視數學的學校一定會經常在這些場合出場,我肯定冇見過陳守仁。

☕: 重視數學推理的肯定是英華和喇沙,陳守仁和林文燦這種「偽國際學校」一定不是走呢啲路線。

Chan: 英文,我仔仔都ok, 可能係屋企都要講多啲

☕: 你要記住,唔好相信家長會聽到的東西,嗰啲係「吹水」和「做勢」,唔係事實。

Chan: 英華申請考生不及陳多,但佢舊生多,機會都好微

☕: 係因為英華只收男生,當然少一半了😹

Chan: 英華個林校長太吸引好charming, 真係一位成功sales

☕: 唔使拼圖的就會見,佢地用ipad考閱讀理解,阿仔話睇完一篇文章之後答了5題問題,佢全部答對,因為結果會即時顯示。我以為有希望啦,点知上網一睇,答至全對的多如繁星🙈🙈🙈🤣

☕: 七千人可能有兩三千人答全對,如何選擇七百人呢?應該就係睇family pofile😅😅我地屋企的pofile應該唔得。陳守仁對名校幼稚園亦有特別的喜好,我地間happy school應該唔得啦!

☕: 呢個我又点知呢?係我參觀陳守仁開放日時,走時搭巴士識咗個中學生。嗰日佢係特登返母校陳守仁幫手的,佢好健談開朗,學校的interview,她回來幫手的,佢同我分享好多嘢😜

Chan: I see....

☕: 個中學生話,因為收親啲雜牌幼稚園都出現「追唔上」的情況,所以要收名牌的

☕: 陳守仁最buy的幼稚園應該係st.🐱及其同類型的。

英文好的學校,中文係差的,一般官津學校的中文科係最深的。即係英文勁的中文差,中文勁的英文差。e.g.男拔的中文直頭一pat💩, 英文勁到上天。

就是這樣了!

Chan: 學之園都好like

☕: 平時阿仔啲功課,英文同數學一陣就做完,中文做好Q耐,因為中文好難寫。所以点解官津催谷呢,其實是因為以中文為主打。中文形音分離,比英文難學好多!

Chan: 對!津校,先苦後甜!直資,先甜後苦

☕: 唔係先苦後甜定先甜後苦的問題。係向那一個方向走。

選直私之中重視英文的學校,其實係向海外升學的路線走。

選官津其實係走本地大學的路線。

2 則留言:

查媽美子 說...

有機會可否講多啲考小學既野呀? 我仔出年考啦~ 如考陳守仁, 我仔實衰, 因為佢中文比英文好...

好奇媽媽 說...

我仔考的時候已經係三年前,我的資料都唔update.我其實考咗幾間咋,數目好少。我考完之後再過咗三年,回望覺得自己好傻,入邊間小學又点,除非你間小學有埋中學,否則六年後大家都係拼實力。

如果你以為入咗間名校就代表前途似錦就太傻太天真啦,其實唔關事,小學讀書,都係關family的事,唔太關學校事。