2017年9月25日星期一

四年班搞咩呀!

四年班開學至今,阿仔都未上軌道,令我不禁大叫:「搞乜呀!」

二至三年班阿仔經常都做到「做哂功課返屋企」的,我們還有看看書,玩玩電腦的時間,而家唔得囉!日日都做到八九點鐘才有得上床睡覺,而且阿仔的功課錯誤率大增,迫得我要替他檢查功課,否則他又再多一樣功課:改正!以前我從不檢查他的功課的。

功課錯什麼呢?字醜樣(沒有操練),計錯數(少操練),grammar錯(少操練),一句講哂,我訓練阿仔一向集中在用腦而非用手,例如背東西是不用寫字的,就算要佢寫的時候,我又不要求寫得靚,結果四年班就唔掂啦,海量的功課都一定要寫寫計計,咁自然做得慢啦!

我仔係腦快手慢的人,要他用腦的東西可以學很多,學得又快,叫他用手的東西就唔得。人總有強項弱項嘅,不過總不能讓短板短下去,看來是時候操練了!

不過功課真係堅多喎!上星期五成十三樣,多成咁,已經係操練啦!仲使鬼再操咩?突然想起前年有個高小的家長說:「你而家係蜜月期呀,好好享受下,由四年班開始超多功課。」

又要唱無間道了!

4 則留言:

Happy mum 說...

去年我都同你一樣,日日近10樣功課,加上阿仔玩大過天,不太願意在學校做功課,而且老師要求超嚴格,字體醜樣,數學間直缐唔直或出界都當錯要改正,所以额外多了很多改正功課。我反而沒有因此而幫佢check 功課,因為我要佢改同老師要佢改都係要改,只是早D定遲D,但我要佢改,佢會發脾氣,也依頼了我幫佢。所以去年常常做功課做到喊。我不斷同佢講做快D就可以玩,但佢完全做唔到。但好奇怪,今年功課更多,但大部分時間佢都只做剩1-2様回家。今年佢的字體工整很多,錯誤也少很多。見到佢集中咗。以為佢每個小息都只做功課,又唔係喎,老師派佢做N噤多職務,所以小息都好忙。但佢同我講會偷時間來做,例如轉堂或放學後活動未開始之前小小時間。(佢以前一定唔會)我只可以講係要時間讓佢哋長大,突然間當佢哋明白到專心就可以做快D,一次過小心做好,好過要重做,而且做完功課就係佢的free time. 之前同佢講N次,佢無法明白,但今年好似突然「叮」一聲明白了。當然佢仲有很多同學每日要做到10點幾。所以男仔,係要時間等佢諗通。
希望你都早日進入佳境。

好奇媽媽 說...

咁即係話,你間學校其實係早咗一年谷,我感覺到學校今年係谷咗,小一至小三算係輕鬆啲,小四發力。

我們的處事原則是「健康第一」,十點睡是絕不容許的事,我幫佢,佢昨晚都搞到九點,唔幫就一定要十點。其實我們一向八時半上床。

在訓練和健康之間做取捨,我們家永遠是訓練讓路的。絕對心軟,哈哈哈!

Staccato 說...

我仔小三都比小二多二功課,我們還要每天練琴,時間很緊迫....

好奇媽媽 說...

你仔嗰間都係名校,小三開始谷都唔奇喎!

練琴capture的時間真是很多!