2017年9月13日星期三

好的東西要主動去看

我們身處的社會很古怪,人人都喜歡聽壞消息,看壞新聞,給負面評語,連人家死咗個仔都要揶揄一番。久而久之,我們的新聞都有報喜不報憂的情況,因為報館都要生存,什麼新聞多人看,便報什麼新聞吧!

這個情況已出現了幾十年,所以惡性循環,讀者喜看負面新聞,負面新聞越來越多,於是看得多的人又更負面,人對社會的認知會完全傾側去負面。最後成為一個很負面,很多怨氣的社會。

生活在香港,我們網上看完那些自動圍攻你的負面新聞之後,記得要主動去看正面的新聞。因為這些新聞沒人會報導,所以要接觸事實的人要有主動性。

記得幾年前,無線有一輯「 守護生命的故事」, 睇完之後我大受感動, 原來我哋嘅香港唔單只有醫療事故! 香港原來係有手術機械人, 令到胃潰瘍斷尾嘅原來係香港嘅沈祖堯醫生, 醫好肝炎嘅原來係黎青龍醫生!! 呢啲咁好嘅事點解我從來都唔能夠喺新聞上面見到呢? 如果冇呢個節目,我一世都唔會知道。

最近我又睇咗一套「 超級工程2」, 幾年前嘅「 超級工程」,我仔很喜歡看,尤其港珠澳大橋的建造,實在令人大開眼界。今次這輯更加值得看,拍得更加靚。


內容關係到我哋仔女嘅未來 ,因為你從中會推斷到二十年後的光景。

尤其第4集,同香港嘅相關性會 比較大, 因為香港係全世界排第一個轉口港, 貨運吞吐量極大 ,而家未來中國高速發展緊港口碼頭,將來香港物流業必定會受到影響。如果小朋友將來在物流業發展,工作地點可能不是香港。


沒有留言: