2020年12月27日星期日

香港的圖書館是懶人國

每次去圖書館,都總俾佢地激到死死下。

香港的圖書館經常很反智的,它騎尼又死板的政策超多。

最近兩次俾佢激死的情況是:

1. 唔俾還書

疫情爆發後佢地就乜Q館都關閉,然後我要搬屋了,我冇理由將手上24本書搬去新屋架!每一個紙箱都要計錢的。於是打去問可否放入圖書箱,佢話圖書箱都關埋了。我激到紮紮跳,你們個個月出糧,然後一句疫情就回家睡覺,合理嗎?你不讓我們在圖書館流連,我可以理解,但沒有理由連還書都不作處理,那不是借疫症偷懶嗎?可能被我罵得太厲害了,圖書館的圖書箱終於開放了。大家現在在圖書館閉館期間,仍然可以使用圖書箱還書,可能要多謝我。🤣🤣🤣不過我去還書嗰一日,又見到有人去還,在我前頭把書塞入圖書箱,聽到書跌下去的聲音,書箱快滿了,我估計同我一樣發爛渣嘅人都唔少,否則佢哋點會即刻知道,圖書箱開返呢?

2. 唔肯收返圖書證

我爸爸過身了,我將他的圖書證歸還,但圖書館不肯收,要我提供死亡證。我又不是來拿遺產的,只是盡公民責任,為什麼我要提供那麼多證件呢?如果你懷疑那個人根本未死(但係佢又立即向我追收3元欠款,我采佢都傻,除非她交證據證明我是父親欠款的担保人),你可以先收起佢嘅圖書證,然之後等嗰個人嚟攞返架!當係遺失證件噉樣處理咪得囉!但她就是不肯收回,叫我自己處理。

如果佢噉嘅做法,人死了,家人告知但又不作紀錄,即是香港有好多圖書證是空號,那些人領了政府俸祿,懶到隻狗噉,乜都唔做。我當然不會自行處理我老豆那張圖書證了,我留住,見到那本書喜歡的又絶版的,就用它借了,一世都唔使還。哈!哈!哈!!仲可以借八本!🤣🤣🤣

香港圖書館真係好官僚主義,死板,不靈活,懶惰。

這衹是其中兩個例子,例子多得我忘了。

沒有留言: