2020年12月7日星期一

終於收到拼多多的貨品了!

好開心啊!終於買到我要買嘅嘢喇。

今次一次過學使用拼多多和公主集運,目的就係為咗買口罩同埋禁書。因為這兩樣東西從正常途徑是不能運來香港的。

運作良好, 並且配備spear新電池。(但係嗰粒電在一年或半載後,冇電時,仲搵唔搵得返就唔知喇。🤣🤣🤣🤣)

手機架,上zoom很有用。

雅思真題12本。去圖書館借都要三個三一本啊!


鹹鴨蛋。


我買了中等偏大size的,都唔細喎。

塗改帶。


(這本書一直都是24至35元之間,我想買很久,所以價錢我很清楚,但竟然突然有賣家售6.6元,拼多多真係幾神奇!)


大家如有興趣知道每件貨品的價錢,可以在以下照片中尋找:










關於運費呢,我會開一篇專門講公主集運嘅。


拼多多主要針對嘅市場係貪便宜的大嬸,所以使用方法很簡單粗暴,比起淘寶更加容易用!起碼唔使周圍去攞優惠券,直接減價,已經節省了不少時間。

推薦使用!

不過有啲嘢依然係要幫襯淘寶嘅,例如大量影印,相信拼多多唔會有呢啲比較複雜嘅貨品。🤔🤔🤔連公主集運嘅運費都要用淘寶先至可以俾到錢。


沒有留言: