2020年12月19日星期六

最近真的是很忙。

忙什么?

忙煮飯,早午晚三餐。

最近99身體差咗好多,經常膊頭痛,痛到遞起隻手都痛。99已經82歲,一直身体健壯,但今年開始有走下波趨勢。我怕她過勞,就搶住做哂佢平時做的。原來佢平時真係做好多嘢!

忙跟功課。

平時兒子正常返學,我又冇上堂,我完全唔知,自然唔使跟了!但上zoom就唔同,我完全知道個衰仔要做什麼功課,老師全部功課都放在google classroom,deadline及要求清清楚楚。咁我自然會跟了!

唔止跟,我要求仲好高,理科我唔理,因爲佢叻過我,但文科和藝術科我都有要求。例如佢畫畫係咁的:


我的要求係咁:


他的作文我也要他改完又改,精益求精:

(兒子的中文作文功課)



連體育都有功課,仲要拍片。

最後,搞到自己好忙!


沒有留言: