2020年9月26日星期六

東亞搬運

 今次搬屋用咗東亞,覺得唔錯。

本來我們係搵迦南搬屋,但用 WhatsApp 報咗價出來係五千元,老公覺得貴,問它可否平少少,它不肯減,我們只好搵東亞,東亞是上門報價的,我在他面前說已揾了迦南報價,他報出來是$4100, 其實一百元是按金,歸還全部紙箱二十個便可取回按金。他說知道我們已找了迦南報價,所以打咗個折俾我地。


全個搬屋過程完成後,我覺得很滿意,原因如下:

(1)下訂後立即俾一本說明書教你如何分類及編號,有齊 sticker, 俾埋紙箱和泡泡紙等,有條不紊。

(2)上一次搬屋,個阿伯師父將我家的衣櫃裝到後面起咗個卜,今次個師父係後生仔,反而裝得頭頭是道,完全冇「夾硬來」。

(3)雜物二十個紙箱及六個大膠袋裝衣服,結果都裝唔哂,有些東西包不起來,但冇額外收錢!

(4)師父個個係正常人,冇粗口爛舌,冇問攞利是,冇手腳唔乾淨。但我們自己也留個心眼,貴重物品自己提早一日拿了過去新屋鎖了起來。我老公說廿幾年前佢搬屋唔見咗支 XO, 支酒仲貴過成個搬屋的使費。😅😅😅

其實我覺四千元真係唔算貴,佢地三個師父,做咗成個早上,付出很多體力,還要同公司分,還有這種工作不是天天有工開的,所以真係唔貴。

我睇其中一個師父已經寒背,可能是負重太多的原故,所以,我唔想我仔將來要做這類工作,都係繼續虎媽🐯,迫阿仔讀書。


沒有留言: