2020年9月18日星期五

開學了

第一日返學遇上一個下雨天,想影一張漂亮的開學照也不容易,天色灰灰暗暗的。始終是第一天成為中學生,兒子有一點點緊張,我送他到學校門囗,但放學就自己回家了,一切順利。

班主任要求新生填一張這樣的表格。

兒子回家後,我問他:「我眼中的母親那欄,你怎樣填?」兒子說:「我填了溫柔體貼。」😘😘😘


班主任要求每人都帶一把鎖,兩條鎖匙,一條自己keep, 一條校務處 keep, 是用來鎖住自己的櫃桶的,每人的書桌都是有一個扁扁的櫃桶,可以將書及財物鎖住。我見過那個櫃桶,大約可存放三四本書,減輕書包的負擔。👍👍👍

上學的第二天,學校竟然有英文測驗!🤷🤷‍♂️🤷‍♀️說是教育局要測。🤔Pre-S1明明早就測咗,為何又測多一次?而且為什麼只測英文?

於是,我去兒子小六的同學群組問一問去了不同中學的同學仔:「你們要測驗嗎?」有三個同學仔覆我,全部都說:「冇!」

果然,係學校自己想測,不是教育局測,估計學校是要找出英文不好的學生(那天「聽讀寫」都測了),想幫他們提升。如果當年我的學校也是這樣,中一就捉我出來補英文,咁就好了!其實這是學校對學生負責任的行為。

我問阿仔測成點,佢話覺得很容易!😁

P. S. 阿仔的第一篇中文作文功課:

https://q8c5s6j8.blogspot.com/2020/09/blog-post.html?m=1

8 則留言:

Lai Lai 說...

乜唔係23號先開始中一面授?
我兒18號都要返學校,但只是學校測驗,並同學校裏啲哥哥傾下計咋

谢利米 說...

教育局話16號至23號可安排補課及適應班,所以有D學校方死蝕底咁。

咁你仔使唔使測驗呀?

Lai Lai 說...

原來是這樣,
我仔都要測驗呀,但只係測數學咋,佢話係教育局要測㗎喎!🤔

谢利米 說...

又係教育局要測?😂😂😂

點解教育局咁搞笑,間間都唔一樣嘅!😅😅😅

Lai Lai 說...

真係好奇怪😆😆😆

谢利米 說...

我估係學校自己測囉!🤫🤫🤫

Lai Lai 說...

自己學校測🤔,但我兒只測數咋喎,係都英文也測啦🤷‍♀️
不過一日味正式上課,都可能再有所謂「測驗」😅

谢利米 說...

你仔嗰間重視數學,我仔嗰間重視英文囉!
暫時冇聽過其他科要測喎!🤷🤷‍♂️不過要測就測,唔使話係教育局測囉!😂😂😂