2020年9月3日星期四

遇到學習困難

我叫兒子自己看 igcse的 biology 書,兒子看了,但他告訴我,他看不懂。我沒修過 biology, 我拿來看,也是完全看不懂。

他雖然看不懂,但每日我還是安排他晚上看,他很認真地看,但還是說看不懂。於是我們上網去找影片看,發現最好的影片還是Khan Academy 的,但看影片講解還是很悶的。

Biology is difficult to learn without a teacher. 

4 則留言:

Through 說...

有冇上網search 下DSE Bio嘅講解,以前會考同igcse 嘅課程基本上一樣,據聞而家嘅DSE會深少少,不過教嘅嘢差唔多

谢利米 說...

DSE其實深過 igcse的程度,igcse是入門級別都未明的話,DSE更加唔明。網上有外國人解 igcse的,但都几悶下。😅

Unknown 說...

我是DSE修Biology的 可能會跟igcse有出入 在此分享一下我的經驗
1. Bio其中一個重點係佢嘅vocab好多, 建議先花少少時間去查字典, 理解, 同埋要記好啲字點串!
2. Bio嘅理論係有重覆, 尤其係人類身體結構特徵嚟嚟去去都係嗰幾樣嘢, 你可鼓勵你兒子spot the pattern, 會更有效率地理解curriculum
3. Bio係重應用嘅一科, 建議邊學習邊預備一啲題目試做, 以我經驗igcse/gce出題會幾生活化/同書本上嘅嘢好唔同, 因為佢要求你對curriculum融會貫通, 平時喺生活上都可以細心留意一下身邊嘅事物, 再apply書本理論加以思考
4. 上堂之前要預習, 要理解嚟緊老師大概會講咩, 唔係會有機會甩轆跟唔到的😂
加油呀💪🏻希望幫到你地啦🤓

谢利米 說...

多謝你的分享!很有用!❤️❤️❤️