2020年8月11日星期二

囗腔乾淨真爽!

自從一星期一次用小蘇打刷牙,感覺真係超爽!

以前用舌頭頂D牙,是鞋鞋地的,一兩年如果唔去洗牙,牙石多到有D「吉吉地」。😅😅🤫

現在囗腔係好清爽的,牙係滑滑的。

除了一星期一次用小蘇打刷牙,我每日擦牙後都會用牙線牙籤,原來真係好重要喎!囗氣問題大大改善。

以前為了除口氣,會用鹽水/涮囗水,現在發現,只要睡前用了牙線牙籤清理哂所有殘留在牙隙的食物,翌日的囗是不會嗅的。原來囗臭的源頭是食物在牙縫中成為了細菌的温床。有細菌才會發臭,我認為中醫說的什麼熱氣和腸胃唔好好導致口臭唔 make sense, 口氣就是口腔清潔做得不足。

我告訴我老公小蘇打刷牙的好處後,他淘了支小蘇打牙膏,因為他不喜歡用粉狀的東西來刷。


 

同樣地,這個牙膏不能日日用,一星期用一次就可以了!

有視頻說小蘇打加牙膏可以清黑頭,我都想試下,但我地都冇乜黑頭喎!

沒有留言: