2020年8月6日星期四

中國數字貨幣火速前進中

話說知道去不成馬來西亞之後,我就將美元戶口的錢轉回港幣,轉的時候,銀行的理財顧問說最近人人將港幣轉美金,得你反其道而行。


我很奇怪,美國年年印銀紙都算,最近因疫情仲搞「直升機派錢」(即狂印),搞到資金跑哂去買黃金,乜現在仲有人去將港元換美金?萬一聯繫匯率脫勾,揸住一手被稀釋完又稀釋的美金,咪好危險?


後來我才知道,該銀行的美元對港幣差價非常高!難怪職員胡說八道,目的是想我不將美元換港元。一旦客人知道差價這麼高,就會成筆錢原封開本票搬走,存入差價低的銀行再進行對換。結果我正是這麽做了!


美元在世界的霸權地位正受到挑戰,那個膽生毛的小子正是中國。中國正火速推行 dcep數字貨幣,我大陸的親戚都說會開始試用。


我感覺中國好 crazy, 我以為佢地研究下,有排未落實,想不到話做就做了!在這個「天下圍中」的景況下,佢仍然做對美國不利的事,唔驚俾美國打。當年日本挑戰美國地位,俾美國蝦到呢!迫佢簽協議。點解中國唔驚?因為日本冇核武,但中國有囉!

https://youtu.be/qDRy7Q93YMQ


8 則留言:

Lai Lai 說...

美元和港幣掛鈎,感覺轉回港幣都不是太有用,買多些其他外幣好過

晉彥媽手記 說...

如果脫勾,港元會大幅升值。

Lai Lai 說...

要在什麼情況下,才會脫勾?
一陣班反對派,又在說三道四🙄🙄🙄

晉彥媽手記 說...

中國連美國核彈都唔驚去搞dcep,又點會驚反對派?何況遲D應該沒有反對派了!其實回歸後應該拆聯繫匯率的了,但班官唔做唔錯啫。任志剛在位時話聯繫匯率死都唔拆,但一退位又話應該拆。總之在位者不肯做囉!

Lai Lai 說...

咁都係唔知幾時會脫啦😆😆😆
脫之前要預備什麼好呢🤔🤔🤔

晉彥媽手記 說...

脫之前要預備好多港幣囉,因為聽說港幣是被嚴重低估咗,但當你知道會脫時才行動又太遲囉!係咁架啦,想賺錢冇咁易!

Lai Lai 說...

但係我覺得人仔可靠些

晉彥媽手記 說...

咁你快D買人仔啦!😁😁😁