2020年8月13日星期四

沒有時間感的人

今朝七時未到給母親大人的電話嘈醒,她叫醒我,因為今日我約了她九時陪她覆診。我無奈地說:「我屋企距離醫院只得幾個地鐵站,就算加埋梳洗吃早餐的時間,一小時乜都夠啦,何況我唔食早餐?你使唔使七點打來嘈醒全屋人?」之後我當然是瞓唔返了。


在床上輾轉反側之際,我開始思考:到底為什麼那麼多人不能掌握時間?


我以前約親朋友,佢地都習慣遲到,半小時至一小時閒閒地。


有一個朋友最離譜,聚會可以遲兩小時才到。有一次她向我們訴苦,說約咗一班同事去公司核數,在地鐵站等,結果佢遲到,搞到所有同事等佢一個,佢抱怨有其中一個男同事黑面加單打佢,唔放過佢(呢個同事好明顯係強stj型), 最後佢出動到「女人的眼淚」才收到科。我聽完心想:「可惜你到而家都未知自己錯。」


另一個朋友也很經典,同男朋友去旅行返程時可以两人一起遲到,飛機飛走咗,滯留當地。😅😅😅


我不太明白,為什麼那麼多人沒時間觀念,我老媽不是遲到就是早到一至兩小時。


我懷疑她們的生物時鐘失靈了!

沒有留言: