2019年2月6日星期三

小蘇打加醋

只要你在YouTube打「小蘇打」,就會有很多小蘇打的用途的影片。上次淘寶,我都淘咗兩大支,因為價錢很平,一瓶500g才7.8元人仔,新年買一送一。


除了可以做蛋糕,還可以通渠,洗厠所,洗油積,一句講哂,一瓶小蘇打就代替了潔厠得,藍威寶,通渠佬,cif等等。不傷皮膚,冇毒冇色冇味!

我首先試下用來抹抽油煙機,小蘇打係好平,但去油污要加醋,醋的分量比我想像中用得多,醋唔平啊!

厨房牆壁有油污。

用小蘇打加醋混合物捽,就走埋一舊,中間位乾淨哂,但我用cif唔使自己溝,方便啲喎!我都係用返cif算了。

這兩個充滿萬年油積的抽氣扇隔油杯,倒啲小蘇打粉,一加醋就冒出白泡,終於知道武俠片的毒酒係點整,細個唔明啲「毒酒」何解會有泡,原來係小蘇打加醋。


嗱,油杯上的油積用小蘇打加醋浸完,一抹就乾淨哂。

何解咁富貴用sushi醋唔用平價的白醋?因為白醋好快用哂,我企咗喺度,然後深入不毛之地,摷到支sushi醋,竟然已過期一年,咁就用它了!


下次試下其他用途先,這個清潔過程都幾好睇,所以叫了阿仔來參觀,好像做實驗咁,幾得意。

沒有留言: