2019年2月13日星期三

生煎包

本來今日開學,但阿仔中咗流感,發了燒兩日,晚上冇覺好瞓,我們打算給他休息多幾天才上學。

因為阿仔臥病,我沒事好做,又不能去街,於是決定試整幾個小高姐介紹的菜式。

午餐試做「水煎包」。

個底是脆卜卜的,因為是用生粉水煎的。


這個餡是牛肉,唐芹和韓國紅薯粉絲。我覺得這個配搭很特別,唐芹很香,粉絲吸收了牛肉餡多餘的水份,十分不錯。唯一我覺得要改良的是用清雞湯代替清水開牛肉餡,這樣會更鮮味。小高姐是北方人,唔識呢招。這是廣東人的方法。

我也不知道為什麼水煎包是餃子型的,要問小高姐才知。


第一鍋叫老公煎,他用猛火煎燶了底,所以大家記住用中細火,慢慢煎,睇到個底金黃色就下生粉水,蓋上蓋子,煎至冇水。


差不多冇水就打開蓋子,企定定望住它水全乾哂就關火。


反轉睇睇,幾靚仔!


個底比就咁加水煎係脆啲㗎!

至於點整,大家都係睇反小高姐的示範啦!條片下面有食譜。


其實我好喜歡中式包點,因為可以當正餐食,有澱粉有肉,甚至有埋菜,煲個湯,就咩營養都有齊,吃完很舒服。

而學西餐焗麵包曲奇之類,就下下要用牛油和大量糖,一定不能單獨當一餐。

所以,我愛中式包點。

沒有留言: