2017年3月4日星期六

編叮噹故事


呢個遊戲係設計畀鍾意睇叮噹, 又鍾意吹水嘅小朋友玩嘅。

只要你睇過叮噹, 你都知道叮噹嘅故事集集都係差唔多,我知道,我知道,佢而家叫做多啦a夢,但係我都係鍾意叫佢做叮噹呢!

叮噹故事好簡單,首先就係大雄遇到麻煩, 跟住就會跑去搵叮噹求救,然之後叮噹就會攞一件法寶出嚟,然之後...... 可以係好嘅結局,亦都可以係慘慘嘅結局。

最近阿仔迷上咗睇叮噹卡通片,於是我就同佢玩呢個遊戲啦,首先就係媽咪做開頭, 然後叮噹一出場,就由阿仔作落去。

故事嘅開頭好簡單,就係大雄有麻煩,各位家長,只要根據思考嘅路線,就可以作到大雄嘅麻煩。

(1) 在學校遇到咁麻煩,考試唔合格啦, 畀老師鬧啦,參加運動比賽包尾啦, 比胖虎同埋小夫打啦, 木杉同學太叻,大雄妒忌啦......

(2) 在家裏遇到咁麻煩,畀媽媽鬧啦,爸爸工作上有麻煩啦, 冇茶點食,茶點太好食又太少,功課太多,測驗太難,溫習唔識........

(3) 在街上遇到的麻煩,咁就可以天馬行空.....

開咗一個麻煩嘅頭,跟住大雄就會搵叮噹幫忙,跟住叮噹就會攞件法寶出嚟, 至於呢件法寶係咩呢?就由小朋友在落去啦,雖然小朋友有時會作到離曬譜 完全唔合邏輯,但係大家記住忍住,唔好話佢。

我通常都唔會話佢,因為佢一講就成個鐘, 我已經瞓著咗...... 哈哈! 矇矇矓矓,好似聽到佢講咩隨意電梯,iq丸.......

呢個都可以叫做,為作文仲準備。

沒有留言: